「南豐紗廠」呢個名一D都唔會陌生啦!活化後好多不同類型的商店餐廳都在呢度開店。最近六廠紡織文化藝術館都有大型展覽展出㖭!

 

 

 

講到藝術我就真係好皮毛,雖然自己都係讀設計出身,不過對於真係Artistic呢邊的文化資訊就真係唔多曉,所以就放假帶埋哥哥妹妹嚟呼吸一下文青藝術。

 

 

 

 

呢個展覽完全係免費入場,只要到現場直接講出人數,職員就會印出票俾你,然後要先將背包或大型行李放入Locker。

 

 

今次係印度藝術家N S哈夏在香港的首個大型個展「逍遙相聚」為軸心,呈現印度紡織文化歷史及當代藝術創作。

 

 

一部又一部都舊衣車,互相用紗線捆着,是否要說出國與國,家與家之間要互相尊重,維持和平的意思呢?

 

 

「逍遙相聚」將帶來哈夏 20 多年藝術生涯中超過 20 件作品,展示其廣泛的藝術實踐,涵蓋油畫、雕塑、參與式作品。

 

 

 

 

 

 

 

呢幾幅充滿不同人像的畫作,我哋欣賞得最耐,睇睇吓仲變咗遊戲,叫對方鬥快搵畫中人。

 

 

 

在這區展示的作品中,真係勾起好多童年回憶。(又唔小心暴露年紀)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

充滿無數人像的房間,地面有著不同種族、不同膚色,全係向上望的人像。

 

 

 

是否代表著大家對這個社會還是充滿著一點點希望?

 

 

Photo & Video by Sony A7III FE 16-35mm F/2.8 & GoPro HERO 7


想跟我去體驗其他活動,快D報名親子團,同埋留意專頁公佈詳情啦!

http://goo.gl/forms/CNZMEPoMIWkouK8o2

 

地址

荃灣白田壩街45 號南豐紗廠CHAT六廠


營業時間

28.07-03.11.2019|11:00am-7:00pm 逢星期二休息


電話

3979 2301


網頁

http://www.themills.com.hk/

 

(以上資料更新至文章當日)

 

 

 

Facebook專頁: 呀劍萬帥 kimfamilytravel

 

Blog網誌 : www.kimfamilytravel.com

 

                 

arrow
arrow

    呀劍萬帥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()