渣打藝趣嘉年華由2002開始,舉行咗十幾年,今次先至係第一年參加,本來打算跟大隊在路邊欣賞夜光巡遊,點知有機會被邀請到現場近距離欣賞,仲可以同其他VIP一齊舒舒服服坐低睇,令呢一晚又多咗個開心嘅回憶。

巡遊8:30正式開始,長達一小時,我哋去到現場已經發現成條恩平道及希慎道都企滿人

我哋被獲邀請到現場利園一期起點欣賞,我哋先走到Backdrop前打打卡(呀妹似乎擺錯Pose^>^)


巡遊就快開始,好多大人物VIP都已經入場坐好,我哋就可以企在VIP附近同所有巿民一齊欣賞(唔駛俾人遮住企喺最前已經好開心)

 


臨開始前都同佢哋影番張相先! (仲有今日都係媽咪生日,預備了這個節目俾佢同小朋友,佢哋都好開心!)

點知來了個"Big SURPRISE" ,今次項目香港青年藝術協會創辦人Lindsey McAlister OBE,走過嚟邀請我哋都過去VIP區坐低欣賞,佢哋3個可以舒服地慢慢睇,我就放心哂! (因為我都怕人多容易有意外)

Lindsey 超 Nice! 仲抱起呀芊一齊影咗張相


然後夜光巡遊就正式開始啦! 今次主題係以英國兒童文學家Roald Dahl的五部作品為主題,包括《朱古力獎門人》、《大大大大的鱷魚》、《飛天巨桃歷險記》、《喬治的神奇魔藥》及《小魔女Matilda》。


一陣會陸陸續續見到這些作品裡的角色出現,真係超興奮呀!


木偶巡遊正式開始啦! 我就識唔哂咁多個角色,唔知大家又識得幾多個呢?


大家最熟悉應該就係《朱古力獎門人》嘅王卡衛啦! 雖然今日拎唔到 Golden Tickets,但係都可以咁近距離咁欣賞同影相,真係好感恩呀! 特別鳴謝 FamilyGo


WONKA 朱古力呀! 加上咁多LED燈真係好靚


仲有戲裡面嘅肥仔,控制師仲周不時將充氣巨人瞓落群眾度


所有小朋友見充氣肥仔巡遊前行,大家都一齊大嗌「過唔到! 過唔到!」(笑死我,但係氣氛真係好好)


去到恩平道,兩邊全是人群!!


另一邊起點都有木偶向起點進發


兩兄妹都同大家一齊拎住部機影相

最後出場的幾個角色


巡遊完咗之後,我哋都留低咗一陣同各表演者影相


其他木偶都陸續返回起點


兩個都好努力咁影影影....最後都同媽咪講「好難影呀!」媽咪話「影相真係好難影架」

(我心諗:所以我跟住巡遊大隊邊行邊影都好辛苦架,有冇人過嚟讚我一句「辛苦哂」呀! >.<)


 

Photo by CANON 5D Mark IV, Len | EF 24-70mm f/2.8L USM

想跟我去體驗其他活動,快D報名親子團,同埋留意專頁公佈詳情啦!

 

呀劍評分: 10分

 

呀劍評語: 本來媽咪話要嚟睇巡遊,我都唔係咁想去,因為自己好驚同人迫,點知去到突然有得坐VIP區,而且巡遊又真係好好睇! 現場氣氛好好,在場欣賞嘅人都變得好世界大同,大家唔會因為迫就互相碰撞,反而大家都好禮讓,希望自己的小朋友睇得開心,我諗我下年有機會都一定再嚟!

 

渣打藝趣嘉年華 2017

文字擁有無窮的力量,可以讓我們經歷一趟奇幻的旅程,開拓無邊無際的幻想世界。今年以英國兒童文學家Roald Dahl的五部作品為主題,包括《朱古力獎門人》、《大大大大的鱷魚》、《飛天巨桃歷險記》、《喬治的神奇魔藥》及《小魔女Matilda》。一連兩天的精彩節目數之不盡,先有絢麗耀目的燈籠偶夜光巡遊、氣勢磅礡的大型木偶巡遊、還有停不了的藝術攤位以及舞台表演,獻上一場震撼視聽感官的藝術饗宴,讓你飽覽Roald Dahl童話故事裡妙想天開的世界!

 

日期及時間

2017年11月11日 – 12日 10am – 5pm 

 

夜光巡遊:2017年11月11日 8:30pm – 9:30pm 

壓軸巡遊:2017年11月12日 3pm – 4pm 

 

地點

銅鑼灣維多利亞公園 

 

費用

免費入場(不需門票)

(以上資料更新至文章當日)

 

Facebook專頁: 呀劍萬帥 kimfamilytravel

Blog網誌 : www.kimfamilytravel.com

arrow
arrow

    呀劍萬帥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()