又到聖誕...又到聖誕...每年都好期待海洋公園會找來咩主題一齊玩,果然今年冇令我失望,仲好有驚喜~!有全家都咁鍾意嘅麥兜同麥太,仲帶嚟全港首度上演的《麥兜.出走的魚蛋》音樂劇場。

 

 

 

除咗麥兜之外,今年聖誕樹仲好有特色,配上LED絲帶屏幕,可以用IG上載自己相片在屏幕上,真係好有新意!

 


今日天氣仲好好!玩完仲可以去食番個麥兜主題餐~

 

 

來到噴雪裝置,小朋友好似置身雪地邊走邊跳,我就不停打卡!

 


像真度都幾高喎!

 


之後梗係要同聖誕老人影番張相啦!哥哥成日都話聖誕老人係假,話世界上根本就冇。

 


我話係有架!不過人人都可以係之嘛~

 


仲有好多街頭表演,真係好有聖誕氣氛!

 

 

去到香港老大街,一定要睇住時間去野生捕獲麥兜呀!佢可能會喺電車呢個位置出沒㗎~

 

 


然後就可以喺度玩吓攤位遊戲,因為全部都係麥兜裡面嘅角色,仲有今次音樂劇新加的魚蛋弟弟呀!

 

 


我哋一於碰吓運氣,睇吓可唔可以贏到公仔先。


 

 

真係估唔到,只係玩咗兩個遊戲,就已經中到兩隻啦!

 


然後到「熊貓薈」食番餐好,因為有麥兜主題餐飲呀~

(其他指定餐廳都有不同款式麥兜主題餐呀!)

 


乾杯!

 


我就最鍾意菠蘿油!仲要有麥兜樣,好唔捨得咬落去囉。

 


大家絕對唔可以錯過的,就係呢齣全港首個麥兜音樂劇呀!

 

 

有指定場次時間,大家一定要按時間準時入場呀!

 

 

真係好好笑,咩回憶都番哂嚟!仲有吳君如重新錄音的短片呀

 


故事簡單,每個角色都好爆笑!(我好想劇透囉~)

 


音樂劇完咗仲可以有機會上台同角色影相喔!

 


之後當然要同小朋友坐纜車過去玩一玩啦!整個海洋公園都充滿聖誕氣氛,邊個話只係「哈囉喂」先可以嚟!

 


坐番纜車到香港老大街篤魚蛋食豬腸粉,難得今日有麥兜一齊就懷舊一下!

 

 

周邊的佈景都好靚呀,度度都係打卡位!

 

 


最後番去40呎高巨型聖誕樹前,上載哥哥同妹妹今日一張靚相上去聖誕樹上面。

 


唔駛2分鐘就見到自己上載的相,去到聖誕樹上的LED絲帶屏幕啦!

 

 

 

Photo by Sony A7III FE 16-35mm F/2.8

 

想跟我去體驗其他活動,快D報名親子團,同埋留意專頁公佈詳情啦!

http://goo.gl/forms/CNZMEPoMIWkouK8o2

 

呀劍評分: 10

 

呀劍評語: 講到海洋公園,真係依家一年365日都有藉口可以嚟玩,今年聖誕仲要係偶像麥兜到場,點可以唔野生捕獲佢呀!

 

聖誕嚟海洋公園 兜一兜 “嘜”都有 

「海洋公園聖誕全城HO HO HO」將於2018年12月15日正式開幕,海洋公園今年將與超人氣香港原創卡通麥兜合作,上演全港首個麥兜音樂劇場「麥兜.出走的魚蛋」。兩大「香港製造」品牌首次聯乘,定必擦出聖誕驚喜火花!

 

(以上資料更新至文章當日)

 

 

Facebook專頁: 呀劍萬帥 kimfamilytravel

 

Blog網誌 : www.kimfamilytravel.com

 

                 

arrow
arrow
    文章標籤
    主題公園 海洋公園 麥兜
    全站熱搜

    呀劍萬帥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()