close
再一次嚟到「小蜜峰農莊BeeBeeFarm」,不過今次選擇過埋夜玩足2日1夜,而且節目仲超豐富,除咗摘菜餵羊升哂級之外,今次仲會夜探螢火蟲同摘荔枝,大人細路都玩得超開心。
 
 
 
農莊有6間大小獨立屋,我哋今次就係住呢間坐擁無敵田園景的獨立屋,有個小陽台不特止,仲可行上一層有個天台睇風景。
 
 
獨立屋超寛敞喔!三面玻璃窗非常光猛(設有防光窗簾),兩張梳化床跟些梳化坐椅。
 


而且有雪櫃、大電視及獨立浴室,大家最關心的冷氣當然都有吧!
 

 
浴室都幾企理。
 
 
按摩椅都有,真係堅!
 
 
行出屋外有個無敵大田園景色,真的很舒服很自在。
 
 
農莊很多地方都舖滿了這些防曬網,就算天氣超熱都玩得舒服。
 
 
 
行上天台,可以360度睇盡農莊景色。
 


真係一望無際,平時朝九晚五咁辛苦,可以同一家嚟到呢度真係好舒服。

 
 
在屋前面就係兔仔住的地方,可以一出門就同兔仔玩遊戲。
 


望向右手邊就見到彈床及羊圈。

 
 
而且仲有豬媽媽同佢D囝囡。
 


呀芊一入到嚟就開住冷氣嘆世界。而呀哥就...
 


開大...!!!
 

 
我哋Settle Down後,佢哋就先去玩彈床跳番夠本。
 

 

 
 
差唔多時間我哋就一齊集合喺教室門口,等YY叔教小朋友去收割草去餵羊。
 


小朋友可以親自拿鐮刀同埋竹籮去收割。
 


哥哥俾YY叔捉咗出去做示範。
 


鐮刀都比較鈍足夠用來割草又唔會有危險。
 

 


兩個都準備好哂要出發啦!
 

 


對小朋友來說,有這樣的一個小任務,落手落腳割草並親自去餵羊,俾佢哋好大的滿足感,真係好過成日打機睇電視。
 

 


哥哥快快手已經載滿一個籮。
 


芊芊邊割邊欣賞大自然的美。
 

 

 


然後我哋就行到去羊圈餵羊仔。
 


隔咗一段時間,呀芊仍然唔夠膽行入去直接餵羊。
 


哥哥就當然未驚過,我諗佢想餵獅子老虎都仲得
 

 

 
芊芊都係隔住個鐵絲網慢慢咁餵。
 

 

 

 
餵到咁上下,開始諗到D懶人方法。
 


佢仲覺得自己好叻叻...哈哈!
 


屋就係附近,餵完羊豬就走番入屋嘆冷氣,同埋...
 


睇電視!算啦...算啦...見考完試就俾佢哋放鬆一下啦!(因為好快我哋又要開始第二個節目啦^.^)
 

 
我冇咩攪就行出去同兔仔影下相,真係超得意囉!
 

 

 


之後我就趕佢哋兩個出去做下運動放下電。
 


估唔到呀芊仲坐得落呢D BB車。
 

 
 
哥哥就當然揀番架靚單車玩番轉。
 

 

 

呀芊都係鍾意過嚟打韆鞦。
 
 


我好喜歡農莊玩的設施不多,因為可以讓小朋友更多時間自己去發掘探索,又可以讓大人跟小朋友更多空間相處。

 


放夠電之後又休息夠後,我哋又整裝待發去菜田摘菜,不過今次係為咗今晚個餐摘。
 


YY叔帶我哋去摘莧菜,仲有茄子同勝瓜,同埋俾我哋自己任摘,咁樣Buffet式摘菜,今晚一定食到飽飽。
 

 


嘩!條勝瓜咁粗咁長,食唔食得哂喔!?
 


兩個走咗去繼續摘,雖然係Buffet,但係我都會教佢哋食幾多揀幾多,如果唔係就浪費啦!
 


芊芊見到白色茄子好開心,但係鍾意摘又唔係鍾意食...(無言)
 


哥哥摘到好多茄子好開心。
 


之後兩個又抖一抖,走咗去瞓吊床幾梳乎。
 

 

 

 
搖下搖下兩個真係想瞓著咁...
 
 
但係抖咗陣之後,兩個小農夫又要開始做嘢啦。因為最近係荔枝豐收的日子,所以YY叔就帶大家去自家種的荔枝樹去摘荔枝啦!
 


哥哥體驗用長交剪幫大家將荔枝剪落嚟,不過大家要小心臭屁蟲跌落嚟,原來蟲射出的尿係可以整盲人對眼。
 

 


呀芊就期待住大粒大粒荔枝跌落嚟跟住執入籃。
 

 

 


一個剪一個裝分工合作,今晚拎入房放入雪櫃做飯後甜品,雪凍嚟食仲正。
 

 
兩個一齊數下自己摘到幾多粒,呢個畫面好純真好溫馨喔!
 
 
 
雖然話係今晚食,當然都要試下即摘即食,先夠好味啦!
 

 

 


呢度周圍環境都一樣咁靚架!一於同佢哋兩兄妹打多D咭。
 


之後我哋拎番先前摘的菜去洗,俾小朋友學習預備晚餐。
 

 

 

 
自己一手一腳去準備,相信今晚一定會食得特別多。
 


攪掂哂!可以番房等開飯。
 


同小朋友一齊上天台睇日落。

 


晚飯及床舖會有職員來幫我哋Set好,所以呢段自由時間又可以俾我同小朋友一齊輕輕鬆鬆玩啤牌。
 


芊(設計對白)「我晒你冷!」
 

 


再走出去露台打打咭睇睇風景講心事,哈哈!哇哂...都已晚上7:00個天仲係咁光。
 

 


有職員來替我們準備炭爐了,今晚我哋晚餐係食田園風味雞煲,仲有我哋下晝辛苦摘番嚟的蔬菜瓜類。
 


晚餐還真係超豐富!
 

 

 


而且小朋友可以親手煮自己摘的菜,成件事實在很完美。
 

 

 

 

 


食飽後,我哋開始晚上最後一個節目,就係去觀賞螢火蟲啦!
 


雖然今日天氣好好又冇雨,但係實在太大風,所以這美中不足就係遇唔到螢火蟲(途中經過都見到2-3隻)
 

 
 
(最後有彩蛋)
 
夜晚番到去食下荔枝沖個涼,大家好快就瞓著。而我就特別早起身,所以睇到咁靚的日出。
 


一早起身出去走走,人都零舍精神。
 


看見這麼多的植物及果實,真的感受大自然的美。


 

 
昨天YY叔給了幾個「水葡萄」我哋食,味道不錯!不過又唔係真係咁多「水」。
 


今朝早餐係皮蛋瘦肉粥同炒麵,全部都好足料呀!
 

 

 

 


食飽飽後我哋就開始第二天的活動去整砵仔糕啦!
 


今次仲預備咗靚靚的粉紅煲去做。
 


而且我哋今日做的係七彩砵仔糕。(因為上次做不到有點失望)
 

 


製作不少得的一張污糟臉相。
 


4款不同顏色的砵仔糕,你哋又估唔估到分別係咩味道。
 

 

 


一切預備好就放入煲內蒸20分鐘。
 


剛好呢段時間我哋就可以準備去參加小蜜蜂導賞。
 

 


YY叔帶我哋上到山,見到好多個蜜蜂箱,所有小朋友都超期待拿出蜜蜂隔。
 

 

 


今次有得自己拎住成個蜜蜂隔去影相,真係好緊張呀。當然緊張的係我啦...如果哥哥一唔小心跌咗落地,我哋全部人就...
 


回程經過超清澈的河水要洗洗臉。
 


最後砵仔糕都完成了,係時侯品嚐自己炮製的成果。
 


YY叔仲拎咗D自家製蜜糖俾大家試,真係好清甜唔涸喉。
 

 
原來農莊都養了幾隻小貓,突然來了一個弄貓環節,呢班貓奴就最開心。
 

 

 


最後拎砵仔糕番房慢慢嘆,再收拾行裝就完成呢2日1夜旅程,準備番屋企啦!剛好今天是父親節,這個旅程就是最好的禮物了。
 

 

 
 
話說活動過後,我深深不忿,一定要睇到螢火蟲,所以我過咗一個禮拜後,自己再次到田間搵螢火蟲。
 
呢晚真係俾我見到啦,仲好多呀!! 不過原來真係好難影,即使拎住相機捕光同用電話拍片,都唔係想像中咁易影,果然自然現象好理想都係用肉眼去睇 ^>^
 

 

 
Photo by CANON 5D Mark IV, Len | EF 16-35mm f/2.8L USM

想跟我去體驗其他活動,快D報名親子團,同埋留意專頁公佈詳情啦!

http://goo.gl/forms/CNZMEPoMIWkouK8o2
 

呀劍評分: 10
 
呀劍評語: 新界農場這麼多,就是找一個用心經營,不商業味道濃的實在很少數。我誠意推介小蜜蜂農莊,最欣賞的是整日活動安排,不會過份繁密緊張,可以真真正正的感受農莊大自然生活。

 
 地址

八鄉錦上路元崗清潭路菠蘿山

 營業時間
星期一至日( 年中無休) 7:00a.m.-7:00p.m.

 收費
入場費 $30
自助午餐 $80
工作坊 (收費不同)

 電話
9642-8569‬、6684-6677
交通可到:
巴士 64K號線,往返元朗(西)總站 / 大埔墟鐵路站 (於元崗村落)
巴士 251A號線,往返錦上路鐵路站 / 上村(循環線) (於元崗村落)
綠色小巴 72號線,往返元朗(泰衡街) / 雷公田(於清潭落)
紅色小巴 23號線,往返 元朗(裕景坊) /上村(於清潭落)

 網址
http://www.beebeefarm.org

 

(以上資料更新至文章當日)

 

 
 
 
 
                 
arrow
arrow

    呀劍萬帥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()