close

今次《區區一個KOL》跟【和牛B成長日記】一齊去食自己,咪就係去食和牛囉!不過今次見面錯漏百出,唔通和牛媽真人都係咁論盡?講笑啫...

 

 

 

話說我哋約好去食和牛,不過唔知食邊間先好,結果大家早一星期就分頭OP下,睇吓有邊間和牛又正又平。

 

最後大家都係位置得先,第朝要番工番學,因為都唔想食得太夜。

 

而且「牛角」咁多間分店,唔係間間都有和牛放題。

 


最烏龍係大家都以為對方負責訂枱,我哋一齊企咗喺門口幾分鐘,然後先發現大家都冇Book枱。


所以就死死地氣去撳No.攞飛等位。


睇見一個No.之後就到我哋,大家都超興奮作好準備要入去拆餐勁。

 


最好笑係我哋最後等咗大半個鐘先有得入去。


先去度一度高,不到90cm小朋友可以免費食。

 


小朋友當然一坐低就係畫畫,對食一D興趣都冇。

 


相反,大人就不停點...點...點...點滿成張枱。


 

由於剛才等位等到個人傻傻地,基本上我都已經忘記咗要訪問一下和牛媽。

 


哥哥超鍾意和牛B,仲口口聲聲話唔要芊芊,要帶和牛B番屋企。

 


食到咁上下,大家都開始減慢食速,係時侯入番正題,訪問一下和牛媽。


【劍】這條問題想問好耐好耐,究竟「和牛B」個名點嚟?

【牛】其實係懷孕期間我食咗一次和牛,同老公睡前傾計回味返o個次入口即溶超好味嘅和牛,BB就即刻喺個肚都狂郁。之後每次提起「和牛」BB都一樣猛郁。所以我哋就開始改其胎名為「和牛B」。


(O咀!)


【劍】你寫Blog生活係點開始?

【牛】其實最初只係想記錄低懷孕嘅點滴,之後寫寫下就成到而家了。


(非常正常的情況)



【劍】如果假如再生多個B,會有機會用咩食物嚟起名

【牛】如果再生多個BB,我自己冇諗叫咩名呀,反而朋友話叫神戶牛B又或者飛驒牛B。

 


(不如簡單點「小肥牛」算吧!)


 

呀芊反而唔聲唔聲食咗三碗拉麵。

 

 

好在和牛爸提醒,原來最後還每人有個雪糕球食,仲係豆腐味喔!

 

 

 

【和牛B成長日記】一家實在非常Nice,我哋都食得好開心,希望下次真係可以食到飛驒牛啦!你哋要努力喔!哈哈~

 

 

 

Photo by iPhone 8 Plus

 

想跟我去體驗其他活動,快D報名親子團,同埋留意專頁公佈詳情啦!

http://goo.gl/forms/CNZMEPoMIWkouK8o2

 

呀劍評分: 8

 

呀劍評語: 性價比還算合理,問題在乎識唔識燒嘅你,以和牛放題來說,我認為算合格,可以值得再嚟。

 

地址

大角咀海庭道18號奧海城二期1樓128A號舖

電話

2702 8128

營業時間

11:30 - 23:00

招牌菜

燒肉五品盛合 上級牛肋肉 王樣牛腹胸肉

 

(以上資料更新至文章當日)

 

 

Facebook專頁: 呀劍萬帥 kimfamilytravel

 

Blog網誌 : www.kimfamilytravel.com

 

                

arrow
arrow

    呀劍萬帥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()