自今個聖誕節各大商場都玩盡飄雪樂園,唯獨呢間位於 D • Park 新開張 Play House Play Cafe 居然玩「非洲大草原」,仲要喺非洲大草原享用親子特色菜,真係今個聖誕黑馬好去處。

 

 

 

就位於D.PARK第二層的 Play House Play Cafe  第二分店,於12月16日開張大吉,跟 mikiki 店一樣,大玩親子遊戲區 + 親子咖啡廳 Cafe + 親子廚房

 

 


餐廳亦打通至門面,即使有朋友非入內玩,也可安坐 Bar 枱嘆個 High Tea

 

 

Reception 位置已經佈滿聖誕裝飾

 

 

遊戲區就設於 Cafe 隔離,唔會有死角位,爸媽們可以放心邊食邊睇住小朋友玩

 

 

 

 

仲會有個『草原炊樂區』仲有好多廚房玩具俾小朋友玩煮飯仔

 

 

 

 

未入波波池,有個較細小的空間可以俾BB們喺度玩小玩具

 

 

 

波波池瀡滑梯,一定唔少得。海量嘅波波!小朋友見到對眼都發哂光

 

 

 

 

 

同 Mikiki 分店一樣,在波波池有個小火山,可以一早入定哂D 波波喺裡面,然後先按掣火山爆發,一次過噴哂D波波出嚟!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

不過最特別係原野波波池呢個裝滿波波會一倒以下的裝置,小朋友可以將波波塞進機器中,管道會將波波吸到大鐵籃內,小朋友又可以投籃式將波波掉上去

 

當一定時間內,或者自己人手按下按鈕,大鐵籃會打側將裝滿的波波傾瀉以下。

 

 

 

 

 

一倒落嚟嗰下小朋友就最興奮!

 

 

一次唔夠,再嚟多次

 

 

 

 

 

仲有小朋友最鍾意嘅迷宮一定有啦,『草原大迷宮』雖然只得兩層,但係機關障礙一D都唔少,介有兩大格透明地板,訓練小朋友的膽量,是否夠膽行過對面

 

 

 

 

 

呢兩格透明地板,睇小朋友夠唔夠膽行過去

 

 

遊戲區旁邊仲放咗好多隻大大小小嘅動物"un un"車,小朋友可以利用地下隧道來個比賽!

 

 

 

 

仲有跳彈床,芊芊嘅至愛!

 

 

 

每次影佢哋跳彈床,都好難影得靚,成日都會影到哥哥呢個「海狗樣」哈哈~!

 

 

 

彈床區都有個小窗口,可以俾安坐嘅家長清楚睇見小朋友裡面情況

 

 

『親子廚房』每位入場小朋友更可以獲贈一套DIY煮食小工具,跟據當日安排有各樣唔同嘅美食製作,設有多個焗爐俾小朋友玩親子廚房時即做即食

 

『大草原派對房』可以俾各位大小朋友 Book 嚟開 Party 或生日會!

 

 

所有到 Play Cafe 玩嘅朋友,都可以獲得一次親子廚房機會,按當日 Play Cafe 每月指家美食款式,提供一套DIY煮食小工具,來同小朋友去即場製作美食

 

 

例如:薄餅、曲奇、小蛋糕及冬甩等,剛好今天做的指定美食係曲奇餅

 

 

 

各位大師夫的傑作,將要入爐焗啦!

 

 

玩到夠哂皮時侯,又可以番嚟食吓嘢喇,呢個親子咖啡廳提供好多特色菜,一於老闆話齋,全部都係用新鮮食材,點整都一定好好食! (實在太謙啦...食材固然好,但係老闆的廚藝同樣了得)

 

 

 

樣樣都好好味! 食到芊芊 Lam Lam 脷

 

 

我最喜愛嘅香蕉船呀! Yummy

 

 

店內仲有好多玩具供大家借玩,有幾款仲超好玩

 

 

 

 

 

睇住佢哋邊玩邊食,有陣時又走番入波波池玩,走走跳跳一輪又番過嚟食! 對哥哥芊芊嚟講一定好開心。

 

 

 

可能你哋會覺得食嘢還食嘢,玩就玩,不應玩玩吓又去食,食食吓走去玩,當然我哋平時在家唔會咁,不過同小朋友約法三章時,有些時侯也讓他們放縱一下!

 

 

臨走跟呢幾隻動物車影相,真係好似去咗非洲大草原!

 

 

Photo by CANON 5D Mark IV, Len | EF 24-70mm f/2.8L USM

 

想跟我去體驗其他活動,快D報名親子團,同埋留意專頁公佈詳情啦!

 

 

呀劍評分: 10分

 

呀劍評語: 親子餐廳去過唔少,但大多數都係好玩唔好食,一係就好食唔好玩。不過Play House新開的這家親子餐廳遊樂場,卻保持到食物的水準,雖說不上高級水準,但跟Pizza乞卻有之而無不及。所以實在值得入場玩玩食食!


Play House Play Cafe @ D.Park


地址

新界荃灣青山公路荃灣段398號D.PARK第二層2069b及2070a舖 


電話

2778-5999 

 

營業時間

星期一至四(非特別日子及非公眾假期) 10:00 – 21:00 

特別日子*、星期五、六、日及公眾假期 10:00 – 21:00 

特別日子: (2017) 1/2-6/2, 18/4-21/4, 10/7-31/8, 23/12-31-12 

 

暴雨警告及颱風下的安排,請電 2151 9611


面積

約4,500平方呎 (分為遊樂場區及咖啡廳區) 

遊樂場區面積:約2,500平方呎 

咖啡廳區面積:約2,000平方呎 


場地人數上限

約100人 


場地設計

以「非洲大草原」為設計主題 


收費

平日 $150 (非會員,包$30咖啡廳現金券及DIY煮食小工具) 

平日 $130 (會員,包$30咖啡廳現金券及DIY煮食小工具) 

假日 $220 (非會員,包$50咖啡廳現金券及DIY煮食小工具) 

假日 $200 (會員,包$50咖啡廳現金券及DIY煮食小工具)

 

輕西餐

特色菜:兒童薄餅、兒童意粉、香蕉船、鮮什果伴雪糕、心太軟伴雪糕、冬甩伴雪糕、棉花糖泡泡朱古力、有機熱牛奶泡泡沫茶、有機熱牛奶泡泡朱古力、鮮什果茶


Facebook專頁

www.facebook.com/playcafedpark


網址

http://www.kidgoland.com

 

(以上資料更新至文章當日)

 

 

Facebook專頁: 呀劍萬帥 kimfamilytravel

 

Blog網誌 : www.kimfamilytravel.com

 

 

arrow
arrow

    呀劍萬帥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()