柏架山簡直就係陪住我長大嘅一座山,讀緊小學嘅時侯,差唔多日日放學都會同同學仔行上去,然後傾心事,講吓大家鍾意嘅女仔,依家諗番真係好小學雞。轉眼廿幾年,今日帶住兩兄妹同埋嫲嫲,一齊來個親子行山樂。

 

 

 

柏架山最適合一家大細及街方街里嘆個早茶之後去行,因為山腳就已經係鰂魚涌與太古交界,搭港鐵一出閘5分鐘都已經可以行到山腳! 上網碌過話柏架山有海拔532米 (用「海拔」呢個Term好似通常形容超高嘅山先會見到 ^.^)

 

 

 

 

我哋同嫲嫲喺茶記食過早餐,跟住過對面馬路就可以開始行啦! 超方便 (「柏架山道自然徑」個名咁好聽,我記得細個都未有呢個牌楝喺度)

 


明明係考試周,但係我都要帶埋哥哥嚟呼吸下新鮮空氣,下晝溫習就會醒神D (定係會攰到瞓着呢?)

 


如果人有三急可以到巿政街巿內,如果唔係都可以到「林邊屋」先去。另外如果想補及一下買番D水及乾糧,都可以到天穚通往街巿位置,在入口就有一檔士多仔。

 

 

 

 

 

今日重陽節,天氣超讚! 上山嘅人都超多! 個個一家大細行真係好開心

 


行山對呢對成日攀山涉水嘅兄妹,絕對唔成問題啦!

 


我仲準備咗部相機俾哥哥可以邊行邊影

 


呢頭話佢勁,嗰頭就已經扮行到好辛苦...

 


好快就見到一個大"U"Turn位同埋小涼亭,可以俾晨運呀伯喺度伸一伸

 

 

 


三嫲孫行行下見到日光射落嚟,就伸手做手影扮兔仔

 


其實咁樣先係真正放假,唔駛睇時間,想做咩就去做,無聊無聊唔駛成日催佢哋「快D快D」

 

 

 

 

 

久違了的悠閒,望住條蟻路都可以望成幾分鐘,大自然嘅力量噢!!!

 


由起點行唔駛20分鐘就去到「林邊磚屋」,前身係太古糖廠及職員宿舍,依家已經係二級歷史古迹,同埋改建為生物多樣性自然教育中心

 

 

 

林邊生物多樣性自然教育中心,可到這連結再睇睇 http://bit.ly/2Apgfy5

 

 

 

 

再沿路向上,會見到「鰂魚涌樹木研習徑」、「金督馳馬徑」、「康柏郊遊徑」嘅入口,不過我哋繼續向大風坳進發

 

 

但係聽嫲嫲講,「鰂魚涌樹木研習徑」下面有個戰時爐灶,又話其實穿過「鰂魚涌樹木研習徑」都一樣可以上番去大風坳,所以一場嚟到就跟嫲嫲去睇吓

 

 

 

 

 

 

 

 

行咗一陣間就會見到一個古舊破屋,睇上去好似係個廁所,不過都已經俾樹生長撞破石牆

 

 

兩個八卦細路係都要好奇望一望 (不過大家要小心,因為石牆身後係一個大破口,可以跌落去㗎!)

 

 

 

行行下兩個開始執起樹枝來,哥哥仲話要幫手執垃圾,好在有備以嚟,俾佢哋一人一個膠袋

 

 

好快就嚟到最大嘅二戰爐灶啦

 

 

見到有個健身設施,兩個又要走埋去做一做運動

 

 

兩個要試試自己隻腳可以放到幾高,睇吓自己筋骨有幾柔軟

 

 

想像唔到當時有幾多大個大廚喺度煮飯,個場面一定好震撼

 

 

兩個攪笑到匿埋落去,不過我發現如果呢個地方,用嚟玩伏匿匿都應該會幾好玩

 

 

 

 

咁多個爐灶,呢個係最大最大...我估個煲可以煮到成100個人份量咁多

 


好唔捨得離開,但係因為要趕住行上山,所以影多張相就閃

 

 

 

 

 

原來行得唔遠,有另外一個爐灶,不過呢個就細少少

 

 

同其他行山友的狗仔玩起上嚟

 

 

下面張相係哥哥影,真係好攪笑!隻狗好似真係個人咁邊食嘢邊望嘢咁

 

 

我哋再繼續向大風坳進發

 

 

行番出嚟就接駁番去「康柏郊遊徑」

 

 

仲會經過「漁農自然護理署-鰂魚涌管 理站」

 

 

 

 

 

兩個開始嗌辛苦啦!

 

 

 

 

終於行到上有「噴射風」之稱的位置

 

 

呢度係是畢拿山與柏架山之間的山坳,望落去風景真靚

 

 

路過仲有超冰涼山水(不過始終唔多唔少有細菌,所以千祈唔好飲用或者用嚟擦眼睛)

 

 

 

我哋繼續向上進發,嫲嫲眼利俾佢搵到好多隻蠶蟲,大大條顏色仲好靚!

 

 

 

 

呢隻仲食緊葉呀!唔知佢係咪發現咗我影佢,所以佢突然停低咗喺度

 

 


最後終於行到嚟涼亭,可以休息一下啦!今次就唔同小朋友行上天文波波,因為再行上去睇怕要日落先行完

 

 

我哋搵咗個位坐低食下水果抖一抖

 

 

 

今日重陽行山,周圍都係人,真係Touch Wood有咩意外都唔怕...

 

 

呢度居然仲有一個舊式兒童遊玩設施,條瀡滑梯仲係鐵皮架!好似發現寶物咁

 


當然俾佢哋放電玩餐飽啦 (趁機我都可以抖一抖)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Photo by CANON 5D Mark IV, Len | EF 24-70mm f/2.8L USM

 

想跟我去體驗其他活動,快D報名親子團,同埋留意專頁公佈詳情啦!

 

 

呀劍評分: 10分

 

呀劍評語: 來回整段路程都用咗5個鐘先完成,當然如果沒有到「林邊屋」及「樹木研習徑」就一定會時間起碼短番兩粒鐘,正常應該3小時內完成。而且除大風坳一段路,其他位置幾乎都有樹蔭,所以絕對係親子行山其一之選!

 

路線

起點:英皇道海景樓 > 柏架山道自然徑  林邊生物多樣性自然教育中心 > 康柏郊遊徑 > 鰂魚涌樹木研習徑 > 大風坳  康柏郊遊徑  柏架山道自然徑  回到起點


長度

來回 6.0 公里


難度

★ 


需時

約三小時

 

起點交通

巴士2, 2A,77,81,99,102,106惠安苑下車。港鐵,太古城站B出口


終點交通

巴士,港鐵往各區


注意事項

帶備足夠食水,帽及防曬用品(特別經過大風坳一段)。

 

(以上資料更新至文章當日)

 

 

Facebook專頁: 呀劍萬帥 kimfamilytravel

 

Blog網誌 : www.kimfamilytravel.com

 

arrow
arrow
    文章標籤
    行山遠足
    全站熱搜

    呀劍萬帥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()