係呀! 又係Hatchimals呀,今期又推出最新系列《Hatchimals Surprise》,今次實行玩Twins,我家公子公主知道PR姐姐又要送我哋Hatchimals時侯,就興奮到彈起! 不過佢哋唔知道今次係有兩隻,初時見到得一隻蛋,心裡就諗今次隻蛋係自己嘅...

 

 

 

 

包裝同以往差唔多,不過如果見到個盒就已經俾咗貼士大家,今次係玩Twins

 

 

仲係一隻有毛有翼嘅BearBear熊 ^.^

 


總共有4款,有D Twins係兩隻一樣,唔知我哋嘅係邊款呢?

 


呀芊見我幫《Hatchimals Surprise》已經等唔切,想我快D開嚟玩

 

 

 

兩個都準備好要孵蛋啦,今次隻蛋好長好尖!

 

 


兩位準媽咪今次又唔知用咩古靈精怪方法去孵佢出嚟

 

 

首先兩個左望右望搵緊個開關掣,因為要先扭開底部的兩個機關,Hatchimals先會開始郁動

 

 

 

 


起初我哋只見到一對眼着燈發光,所以佢哋兩個仲未知道今次隻蛋裡面有兩隻Hatchimals

 


佢哋一邊睇說明介紹書,看看那顏色分別是代表Hatchimals甚麼情緒

 


今次孵蛋過程快咗好多,大約15分鐘佢就自己破殼而出

 


呀芊見到佢好開心,即刻要拎佢出嚟!

 


哥哥幫手將蛋殼慢慢剝出嚟

 


點知拎出第一隻Hatchimal之後,見到原來仲有一隻Hatchimal喺下面,哥哥超開心就大大聲話「呢隻係我嘅!」

 

 


大家都拎住自己隻Hatchimal影相,好似真係當自己個仔女咁!

 

 

 

之後佢哋無論出街,食飯,瞓覺都要Hatchimal陪住...! 爭在沖涼未駛陪

 

 

 

Photo by CANON 5D Mark IV, Len | EF 24-70mm f/2.8L USM

 

想跟我去體驗其他活動,快D報名親子團,同埋留意專頁公佈詳情啦!

呀劍評分: 10分

 

呀劍評語: 估唔到蛋都有咁多玩法,孵完大又孵埋細,今次仲要孵孖胎!

 

(以上資料更新至文章當日)

 

 

Facebook專頁: 呀劍萬帥 kimfamilytravel

 

Blog網誌 : www.kimfamilytravel.com

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    玩具模型
    全站熱搜

    呀劍萬帥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()