BYOB 這個口號很早就已經聽過,到底有幾多朋友仍然堅持。不過時至今日這個「B」不單是指Bag,更指著Bottle,今天認識了「城泉Urban Spring」的新型水機 「Well井」,希望跟小孩分享社會有一群人,他們仍然堅持環保生活!

「Well井」智能添水站 是由一社企公司「城泉Urban Spring」,以設計年輕新穎的飲水機為業務,希望藉推動大眾使用飲水機,達至減少膠樽使用數量的目的

除了於7月12日進駐了銅鑼灣希慎廣場二樓和大家見面,早在 The Good Lab 這裡,已安裝了首部 Well井


外型超美,以黑及湖藍色為主,個名仲改得好好,「井」就如古代每家每戶都有一個水井,源源不絕,何來膠用,期望有一日可以完全取替李氏飲用水機


點解要帶佢哋兩個嚟斟水?莫非屋企冇水飲?當然唔係啦!一來順路經過,另外我很希望讓他們知道,在社會上是有一班有心人,他們繼續為環保出一分力,而且他們會不斷思考,配合科技去創造更有效環保的方法

水機上有一屏幕,創辦人也希望將來有機會與其他商營機構合作,讓他們利用這來達宣傳效果。

「減膠樽,愛地球」


智能水機上有一按鈕,每次按下系統計算就會顯示節省多一個膠樽(當然用按的次數來計算並不完全準確)


他們希望大眾巿民,出街記得自備水樽,嘗試嶄新的添水體驗!更期望將來有更多企業參與,打造「絕膠」城市。


兩個新「屎坑」遇上新「現代水井」,當然要按下表示支持


兩個平時都唔會飲咁多水,就係因為想撳吓佢,於是撳完又要飲哂樽水先可以再撳,不經不覺飲咗好多水...哈哈~


呀哥飲完水又到呀芊...咁就可以令佢哋飲咗好多水,呢個方法都唔錯,不如屋企都裝番部!

他們於較早前在一演唱會中,短短3日一共供應左2400公升水,以500ml計就慳左4800個即棄樽!


希望今後大家繼續慳膠,繼續走塑 B.Y.O.B

其實除咗Good Lab,另外一個 Well井,安裝咗喺Hysan Place 1/F,大家如果行開銅鑼灣都可以上嚟蹛斟水飲呀!就係Apple Store隔離


始終呢邊人流多,參與的人數有 Good Lab 三倍咁多


小朋友就係咁,有得斟水就即刻成樽飲哂再斟,平時叫佢哋飲多啖都唔肯

Photo by CANON 5D Mark IV, Len | EF 16-35mm f2.8L USM

想跟我去體驗其他活動,快D報名親子團,同埋留意專頁公佈詳情啦!

 

 

 

呀劍評分: 10分

呀劍評語: 我們一家從來對環保十分支持,即使唔係做得好好(還要多多努力),但係對於社會上有心人的企劃也特別支持。這個Well井,唔單止名改得好,而且也十分有意義,希望大家也多多支持BYOB!

Well#

「香港樽裝水銷售數量驚人,串起一年用量,膠樽可以環繞地球4.6次!」因此引發香港初創企業城泉(Urban Spring)執行董事Ada Yip,開發了名為「Well#」的新型水機,「我們希望研發安全又有型的水機,放於不同地點,鼓勵大家自備水樽, 減少浪費,『咪做大嘥鬼!』」

 

地址

The Good Lab好單位

西九龍通州街500號星匯居L1


開放時間

星期一至五:上午9 時至晚上10 時;星期六及日:上午10 時至晚上10 時

*Good Lab會於下列公眾假期休息: 一月一日、農曆新年年初一、初二和年初三、聖誕節、聖誕節翌日。 

*Good Lab會於下列公眾假期提早於下午5時關閉: 新年前夕、農曆新年前夕、中秋節、聖誕前夕。


查詢電話

3996 1933

 

(以上資料更新至文章當日)

 

Facebook專頁: 呀劍萬帥 kimfamilytravel

Blog網誌 : kimfamilytravel.blogspot.hk

arrow
arrow

    呀劍萬帥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()