自從細細個同呀媽嚟過一次之後,大個之後從來冇諗過要入蠟像館,直至自己有小朋友再一次上到山頂,加上今個暑假新增咗兩個館 - 時尚專區 及 動漫遊戲世界,所以到此一遊

 

 


一落纜車入到凌霄閣,行兩步就見到蠟像館啦

 

 

外面放咗狼人盧根呀! 哥哥一離遠見到就嗌 Wolf Man呀! 佢哋兩個楝起三隻手指又扮得幾似喎

 

 


我哋好快就拎到四張飛入去玩啦! 對於小朋友嚟講,相信見到 Marvel 角色就最開心,媽咪就應該最想見到 OPPA,咁我呢?

 


一入場館會有成龍大哥蠟像,不過只接受官方相機影及買(心諗好在係成龍啫...)

 

 


沿樓梯一落去第一個見到既原來係獎門人!

 


實在有太多明人蠟像,如果要同小朋友影哂都冇乜可能,除非全部都係 Marvel 啦!


所以我都係隨心影,俾佢哋自己揀D有興趣的嚟影,我話俾哥哥知佢係飾演奇異博士,佢就走埋去影lu

 


所以呢篇blog見唔到古天樂,吳彥祖等靚仔,因為佢哋對靚仔冇咩興趣,但係哥哥就好鍾意靚女(咁我都可以放心D...哈~ ~)

 


叫哥哥去吸吓D靚仔仙氣!

 

 


兩個走埋去唔係為咗朗朗...而只係想彈琴

 


入到去近期新增的時尚專區,有好多國際明星喺度呀!


你哋兩個小心D呀! 唔好攪到人哋個樣花哂

 


試吓做今期雜誌封面先

 


仲有條 Catwalk 天橋可以俾大家學吓做 Model,不過有幾多人夠膽好放咁來回行 Catwalk 呢!?


習主席呀! 好在今日我哋冇著維尼衫啫...(一額汗)

 

 

 


傳聞話草間彌生個蠟像像真度極高,原來真係超爆似真人...

 


我同哥哥講呢個叔叔好多金句,係佢話「唔可以空肚食早餐」

 


進入功夫專區,哥哥除咗知道邊個係李小龍之外,今日就識多一個叫做葉問

 

 


希望喺體壇猛將同劉翔、姚明影過相都會大隻D啦

 


做咩攪姚明個Pat Pat呀...(妹妹呢個時侯已經話唔想影)

 


哥哥唔知咩時侯認識咗楊芊嬅,一見到佢就即刻走埋去叫我幫佢影,呢D係咪就係叫做親和力?

 


點解芊芊又走番出嚟影,因為佢見到佢既至愛 MJ 囉!

 


呢個哥哥點解又會識得宇宙GEM? 仲居然做樂壇巨星壓軸出場既蠟像

 


娜姐呀! 哥哥走去扮打鼓又扮得幾似喎

 


行咗咁耐,兩個問一路問我點解咁耐都見到 Marvel...


嗱! 我哋依家嚟到動漫遊戲世界啦,第一個就係 Spiderman啦

 

 

 


我一入到嚟以為係美少女戰士,但係望多兩眼先知唔係,是但啦....都係美少女、都係水手Look、都係露長腿啫!

 


香港本土一定要支持!

 


仲有個好得意既互動遊戲!!

 

 

 


新設「妖怪手錶」專區,可以喺景太間房度影相呀!

 


佢哋兩個好鍾意地縛貓...但係我見到張床就想喺度瞓陣

 

 

 


房間隔離仲有得打機

 

 


三仔乸玩到唔捨得走

 


估唔到最後守住出口既係 Hello Kitty

 


最後再精品區逛一逛就離開lu

 

 

 

 

Photo by CANON 5D Mark IV, Len | EF 24-70mm f/2.8L USM

 

想跟我去體驗其他活動,快D報名親子團,同埋留意專頁公佈詳情啦!

 

 

 

呀劍評分: 8


呀劍評語: 始終以前去過,本來覺得冇咩新意,但係比我想像中得意,同埋唔知係咪技術勁咗,真係9成以上似真身! 而且加插咗兩個新區,真係大人小朋友都啱睇


香港杜莎夫人蠟像館

受歡迎程度不減的杜莎夫人蠟像館自200年來已招待超過過百萬賓客,而好奇心亦成為杜莎夫人歴久不衰的主要原因之一。時至今日賓客從聞名及强大的國度要求具有獨特及震撼力的旅程,而舊式的博物館形式的圍欄經已拆除,賓客可與名人巨星、體壇猛將、政治人物及世界偉人等所近距離接觸及重温昔日的事情。


位置

P1樓P101 - 5號


門票

由於組合太多,請自行網上搜尋最抵價


電話

(852) 2849 6966 


營業時間

早上10時至晚上10時 (星期一至日及公眾假期)


網址

www.madametussauds.com

 

(以上資料更新至文章當日)

 

 

Facebook專頁: 呀劍萬帥 kimfamilytravel

 

Blog網誌 : kimfamilytravel.blogspot.hk

 

 

arrow
arrow

    呀劍萬帥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()