「豆腐親子TO-FU OYAKO」在我身邊的朋友鍾意他的唔算多,不過都總有一些鐵粉!其實佢都確係幾得意,今日上到山頂廣場適逢遇上 TO-FU OYAKO 的設計團隊 DEVILROBOTS 有個20週年展覽,又有得俾佢哋兩個來個小尋寶,走勻全商場同 TO-FU OYAKO 集郵!

 

 

 

一行入商場已經遇上一個小小展區,這裡展示住整個 TO-FU OYAKO 的演變歷史!

 

 

而且仲可以拎番張活動印章咭去商場周圍集齊所有印章

 

 

哥哥好鍾意畫畫,佢特別鍾意創造好多好多小精靈角色,睇見呢幅牆有咁多唔同小角色,佢就即刻好想自己創作一系列出嚟!

 

 

 

 

 

 

 

睇完TO-FU OYAKO歷史之後,我哋就上去商場各層尋找印章同埋睇Figure

 

 

好RAW呀! 全部淨色的TO-FU OYAKO

 

 

 

行行吓又俾佢哋發現印章區,好似發現新大陸咁開心!

 

 

TO-FU RUN 都有同好多唔同款的TO-FU MAN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

下面呢隻係我超級鍾意的,真係好想帶番屋企!

 

 

當然唔止睇咁少嘢,仲設有精品區,大家鐵粉可以喺呢個檔仔慢慢揀自己心頭好

 

 

 

兩個點扮都係似苦瓜乾多過「豆腐親子」! 哈~

 

 

 

 

 

捕捉到呀妹蓋印個正樣

 

 

 

個印章枱應該做矮少少...抱住呀妹蓋印真係好吃力

 

 

 

頂層戶外平台都捕捉到一隻TO-FU MAN

 

 

最後一個印章搵咗好耐,原來就在地下層(即巴士總站旁邊)

 

 

如果你都係忠實粉絲又怕山頂太遠,都可以去太古康怡廣場搵佢哋架!

 

 

Photo by CANON 5D Mark IV, Len | EF 24-70mm f/2.8L USM

 

想跟我去體驗其他活動,快D報名親子團,同埋留意專頁公佈詳情啦!

 

 

 

呀劍評分: 6


呀劍評語: 自己算不上粉絲,不過順路上山頂見到有得影下相,又可以俾小朋友一個尋寶遊戲(搵蓋印章),也是不錯!


「豆腐親子」展覽

山頂廣場及康怡廣場帶來充滿潮流氣息的「豆腐親子」,與大人及小朋友一起度過活力十足的夏天,同時慶祝「豆腐親子」的日本設計團隊 DEVILROBOTS 誕生 20 周年。山頂廣場和康怡廣場將展出 DEVILROBOTS 成名作品「豆腐親子」的多個一比一真人大小裝置及首度公開展出「To-Fu Run」豆腐親子作品,而康怡廣場的期間限定店亦將出售限量版豆腐親子精品。 


山頂廣場還舉辦「尋寶吧!豆腐親子!」活動,玩者可走遍廣場各處,收集隱藏在場內的八個豆腐親子印章。凡於該商場內作任何消費及追蹤山頂廣場Instagram專頁,即可免費換領山頂廣場×豆腐親子別注版貼紙。


日期

即日起至8月31日


時間

上午10時 ‑ 下午10時 


地址

山頂廣場及康怡廣場


網址

www.thepeakgalleria.com


(以上資料更新至文章當日)

 

 

Facebook專頁: 呀劍萬帥 kimfamilytravel

 

Blog網誌 : kimfamilytravel.blogspot.hk

 

arrow
arrow

    呀劍萬帥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()