最近收到快譯通送來的全新學習神器 - L1學習機連教材套裝,真係啱哂來年升小二嘅哥哥,而且其中教材仲特別學習Phonics,連呀芊都啱用!

 

 

 

聽到快譯通連個名,真係咩回憶都番哂嚟。仲記得以前細細個讀書考試嗰陣,冇咗佢就好似廢咗武功咁。

 

估唔到相隔咁多年,到依家小朋友都有埋,手指一算都成20年!以為依家手機APP盛行,快譯通一定支持唔住!但係薑果然越老越堅,快譯通一直跟住時代進步,到今日我手上拎住呢部L1學習機,真係"叮"一聲眼都發哂光。

 


說真的,陳太之前一直都話想要買,話點好點好...不過我哋太忙講吓講吓就冇咗件事!依家快譯通送我哋呢部L1學習機,仲要係最新牛津高階第8版的教材套裝,開心到媽咪彈起。

 


L1學習機盒內有主機、說明書、保用證及USB叉電線

 


呢部讀書神器當然會有以前電子詞典的功能,有英英、英漢、漢英、國語辭典,仲有整句翻譯、成語辭典等

 

 

特別要提一提,內置牛津高階英漢雙解詞典》(第8版) ,真係冇咩字係解讀唔到!

 

今次書展特別推介這套kit set,讀書神器L1學習機連教材套裝,教材內容適合小一至小六,因為佢包含咗大部份必學詞彙,有成2000個咁多,可以加強學生詞語運用能力,同埋可以提升佢哋英語寫作。

 


然後講下 Collins 課程硬件有咩包 :

1. Stage 1 (42音素複習書) 一本 

2. Stage 2 (17音素複習書) 一本 

3. 單子及句子複習書 一本 

4. 不規則單詞 一本 

5. 習作書 一本

6. 學習進度手冊 ( Stage 1 & 2 ) 

7. 歌詞海報 ( Stage 1 & 2 ) 

8. 家長指引

 

Stage 1 (42音素複習書) 一本 及 Stage 2 (17音素複習書) 一本 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

單子及句子複習書 一本

 

 

 

 

不規則單詞 一本

 

 

 

 

習作書 一本

 

 

 

 

學習進度手冊 ( Stage 1 & 2 )

 

 

 

歌詞海報 ( Stage 1 & 2 ) 

 

家長指引 及 星星進度貼紙

 

 

主要目錄有「教室」、「一點譯」、「辭典」、「校務處」及「設定」(還有一個「NEWS」)

 

 

叉飽電後我哋就開機試吓! 如果大家好似我咁唔知邊度開始,跟住佢學習進度手冊一課一課咁學就最好


Stage 1 及 Stage 2 小朋友可以總共學得到59個音素

 


Collins Musical Phonics 1 & 2已安裝喺學習機裡面,我同芊芊先按學習機播下歌仔聽先,只要先按下「教室」再選擇 Collins Musical Phonics 1 & 2 進入介面,然後再選取歌曲

 

 


同時可以拎埋歌詞海報出嚟跟住唱,如果屋企有地方最好可以貼喺門或牆上面慢慢唱!

 

 

學習機會顯示59個音素、A-Z 26個英文字母筆順、不規則單詞、生字、拼音及句子的練習內容。喺APP入面上完堂,就可以用書配合Quickscan功能溫習㗎啦。


打開Stage 1進入上堂系統,Week2的第2天開始就先學習"S"

 


 小朋友可透過Quickscan功能直接學習"S"音素的各方面

 


顯示屏會立即顯示書上的圖像,加深小朋友的印象

 

 

跟住每一日可以跟住進度逐個音素學習,我自己都特別鍾意 Revision 裏面的 Blending 及 Segmenting 功能去考下呀芊同哥哥,睇吓佢哋究竟學識咗幾多

 

 

 

 

 

另外仲有 Game 功能,最啱坐唔定又冇耐性的呀芊,佢可以乖乖咁坐喺度重溫學過的生字

 

 

難度有易有難,芊芊玩緊一個認英語讀音遊戲,連佢自己都話好容易好有滿足感!

 


難度深少少的有這個語音重組句子

 

 

 

仲有串字遊戲

 


介紹完新增功能之後,哥哥就試吓用番最原始的查字功能,拎出佢最近睇開的英文書,佢成日見到有字唔識讀就要嚟問我,依家佢可以自己拎住部機自己查!

 

 

 

除咗可以直接自己輸入生字之外,懶少少的話可以直接用「一點譯」,開啟鏡頭對焦書本上的字,然後只需點選屏幕上的字便可

 

 

 

如果需要更詳盡的解釋,只要長按該字就可以跳查到牛津英漢辭典,若查看到中文解釋有不明白也可以再跳查到漢英辭典,沒有限制非常方便

 


仲可以自設辭典同埋複習辭典,如果有生字想重溫就唔驚搵唔番

 

 

 

另外仲有英語建築師,內容涵蓋最新小學英語課程重點詞彙

 

英語建築師 (小一至小三 及 小四至小六)

 

 

 

只要用Quick Scan功能,選擇適合的Unit,就可以學習裏面的詞彙,家長仲可以幫小朋友將詞彙Save低,將來去番Library可以隨時重溫!

 

就連芊芊都好輕易學識點用! 所以其實除咗小學生之外,幼稚園學生都可以嘗試聽歌仔學Phonics

 

 

 

 

最後同大家介紹番首頁目錄有一欄叫「校務處」,若你買咗快譯通其他科目的教材,L1學習機仲內置Wifi連線後可以直接對準練習右上角的QRcode,下載整套練習APP入「教室功能」內

 

首先到「設定」連接Wifi

 

 

好似呢本數學科的考試前必做應用題300》,小一至小六分上下冊共12本(需另行購買在商務或三聯書局有售 @$68/本) 

 

 

然後選取「校務處」課程登記,對準QRcode

 

 

教材開始下載,並自動放進「教室功能」

 

 

 

 

如果小朋友自己做做下唔明又唔識計條數,書內部份題目附有QRcode,可以用學習機對準後,讀取該題的解答方法示範,逐個步驟教小朋友理解應用題,所以部機可以暫時做埋小老師

 

 

 

 

 

 

今年快譯通會喺香港書展擺攤位(攤位號碼:3C-E36),仲有分銷商攤位號碼:3E-C20, 3B-B22 及 Hall1 1D-C18

 

最緊要係呢部讀書神器L1學習機,書展價只賣$3,280 (原價$3,580) 平咗 $300!我肯肯定書展過後唔會做到呢個價,大家一定要把握機會,去書展攤位試試機,買部番屋企!

 

Photo by CANON 5D Mark IV, Len | EF 24-70mm f/2.8L USM

 

想跟我去體驗其他活動,快D報名親子團,同埋留意專頁公佈詳情啦!

 

 

 

呀劍評分: 9


呀劍評語: 唔認老都唔得,呢部快譯通L1學習機,真係做咩都得! 唔係再只係查生字咁簡單,仲可以同小朋友一齊溫埋默書。仲可以下載多本不同科目教材,在學習機內溫習,一部機做哂!


(以上資料更新至文章當日)

 

 

Facebook專頁: 呀劍萬帥 kimfamilytravel

 

Blog網誌 : kimfamilytravel.blogspot.hk

 

arrow
arrow

    呀劍萬帥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()