大家仲記唔記得幾多歲開始入冒險樂園玩?原來唔經唔覺美國冒險樂園已經陪大家過咗23個年頭,多謝佢哋送俾我一系列經典Cushion! 不過我有個問題想問「其實美國有冇冒險樂園?」

 

 


依家去美國冒險樂園只要購買電子代幣滿$500就可以有機會鉗Cushion,一套總共有6個Cushion,有最經典的遊戲「掉彩虹」、冒險樂園的兩款代幣及遊戲獎票

 

 

 

講番「掉彩虹」呢個遊戲真係好利害,玩咗咁多年都仲係咁受歡迎,就算媽咪依家同佢哋兩個入去玩,都仲係好鍾意掉彩虹(即使成日都掉唔中)

 

 

我就好少玩,但係一玩就試過掉中藍色大獎!

 

 

代幣都有金銀兩隻色,我剩係記得細個入場玩,最滿足係唱完錢拎住一大袋代幣玩

 

 

 

 

仲記得以前我就係拎住一大袋代幣,跟住只係玩一部機,我唔知個遊戲叫咩名,只係知個玩法,就係將個代幣沿住控制軌道碌個代幣係去唔同顏色㝫,越難中的顏色㝫就代表越高分

 


當時我真係可以喺度玩足一晚,仲引到全場朋友圍住我睇。我仲記得最後換走咗一隻仲大過我的警察狗公仔番屋企

 

 


六款限量Cushion又坐得又攬得,佢哋兩個攬住D Cushion好開心邊話好舒服

 

 


之後仲真係玩起「掉彩虹」上嚟,傻豬豬...一掉上去就瀡番落嚟啦

 


嘩!又真係俾你掉得中黃色...

 

 

 

大家唔好鉗咗Cushion就咁走咗去喎,因為在每個Cushion上都有個Barcode(幸運標籤),只要去俾職員Do一Do,可能有機會再贏豐富代幣

 

 

Photo by CANON 5D Mark IV, Len | EF 24-70mm f/2.8L USM

 

想跟我去體驗其他活動,快D報名親子團,同埋留意專頁公佈詳情啦!

 

 

 

呀劍評分: 10


23週年鉗大獎 二重賞 - 賞鉗 賞代幣 

為慶祝美國冒險樂園踏入23 週年,將於6 月推出鉗公仔活動 - 鉗大獎 · 二重賞, 以答謝一直支持樂園的忠實顧客。於推廣期間內到美國冒險樂園購買電子代幣滿 $500 或以上,即可免費參加「鉗大獎」,賞你鉗走23 週年限量版咕臣之餘,更有 機會再賞你豐富代幣。


第一重賞 - 賞鉗 能夠說得上報答樂園的「忠粉」,「鉗大獎」的 禮品定必具標誌性及收藏價值。代幣、獎票、 擲彩虹相信大家都好有親切感,而家全部變成 咕臣,「鉗」齊全套即可帶回屋企化成私家冒險樂園! 週年限量版《冒險咕臣》除了「睇得」,還能夠「坐得」。不要看輕薄薄的《冒險咕臣》,既可塑造屬於自己的樂園外,其實更可帶到辦公室當坐墊使用,為你「扮工」的日子加點冒險氣息。


第二重賞 - 賞代幣 成功鉗到咕臣的你想將好運延續?! 每個限量版《冒 險咕臣》內都附有幸運標籤,憑標籤就可以參加抽 獎,蒙幸運之神眷顧的你即有機會贏取豐富的代幣。


(以上資料更新至文章當日)

 

 

Facebook專頁: 呀劍萬帥 kimfamilytravel

 

Blog網誌 : kimfamilytravel.blogspot.hk

 

arrow
arrow

    呀劍萬帥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()