近期聽見有一項服務叫「快速流感測試」,起初聽過便算並沒有太在意,也覺得沒有需要用到自己身上,但係早排2-3月哥哥同芊芊都分別先後發燒傷風乞嚏,甚至公司同事都一個二個請病假睇醫生,睇完西又睇中,醫極都未好番!事後我上網睇番報導,原來今年2017年1月已經出現首宗兒童感染甲型流感的死亡個案,上年都唔弱,由9月尾至10月期間,共錄得28宗嚴重流感個案,包括17宗死亡個案。所以即刻搵番「快速流感測試」相關的資料,袋定褲袋以防萬一,希望以下分享都可以幫到大家!

 

 

 

 
 

 

1. 流感 - 不容忽視


是咁的,其實我哋呢班「打工仔」正所謂「得閒死唔得閒病」,尤其係男人做老豆的,當遇上小朋友感冒發燒,成日覺得老婆大驚小怪或者過份擔心,心諗點會咁橋...但係其實任何類型流感都有可能攞你小朋友命,因為佢哋抵抗力一般較低,所以特別易中招。睇報導D專家仲預期香港今年的流感情況會較以往嚴重,甚至有機會出現病毒變種。依家距離下個流感高峰期仲有幾個月,各位信唔信都好,Bookmark咗佢將來touch wood有咩嘢可以拎番出嚟睇!

 

 

2. 感冒 vs 流感


其實正常人真係好難分得到兩者分別,因為病徵太似,都不外乎打乞嚏、喉嚨痛及發燒等。不過原來都有幾樣明顯的差別,第一先係時間性,通常流感如(H1N1/H3N2)都係來得好急好快。第二係患病程度上,雖然兩者都有機會發燒,但係流感症狀多是高燒,即攝氏38.5度或以上(仲可以持續燒三四日);最後係涵蓋範圍,一般感冒最多都係打乞嚏、流鼻涕、鼻塞、喉嚨痛、咳等。但係流感除此以外更帶來高燒、肌肉痛、兒童或會肚瀉及嘔吐等徵狀。流感患者有可能出現併發症,好似支氣管炎、肺炎、慢性疾病惡化等,嚴重的更可導致死亡。

 

 

3. 快速流感測試


入番正題,可能你會覺得可以等小朋友燒到咁上下,見三四日都未退就自然會知道係流感。但係其實流感都有黃金48小時,尤其係症狀較嚴重,幼兒、小童、長者等高危人士,延誤治療有機會引發肺炎或腦炎等嚴重併發症。


抑或你覺得只要有燒,話知係流感定係普通感冒,總之即刻帶去睇醫生實冇衰。由於流感與感冒的病徵太相似,撞着個醫生功力唔夠或者太多病人,醫生一時疏忽流感當感冒診斷,就真係驚驚!


所以近年漸趨普遍的流感快速測試,一般可在診所簡單進行,只需1小時內即有結果,準確度可達九成以上。如果一早對症下藥 ,就可以抑制病毒複製,紓緩症狀和預防併發症產生,更可減少病毒傳播,避免傳染給身邊人。


測試過程只需用棉棒抹少許鼻液樣本,再進行測試。大約15分鐘,即使是病發初期亦檢測得到。可涵蓋不同種類的甲、乙型流感。


天醫健康顧問是一間有提供快速流感測試的平台,醫務所遍佈全港,大家可以打電話去查詢你屋企有邊間醫務所提供流感測試。(查詢服務係免費㗎!)


Whatsapp : 91317553 

Tel: 35681531 

Facebook : Asclepius 天醫


每一間醫務所提供的流感測試可不一樣,大家可先致電查問清楚來源及收費等,先做好一切準備 ,萬一將來需要就唔駛臨急抱佛腳去了解及格價。


以天醫健康顧問提供的流感快速測試為例,他們採用的是日本生研QuickNavi-Flu A & B快速流感測試

 


。成人及小孩適用

。準確度及靈敏度 >90% 

。有效判斷甲、乙型流感 

。判定時間只需 8 分鐘

 

 

在日本地區,快速流感測試已十分普及,根據2016年度數據顯示,日本已使用高達1800萬個快速流感測試。所以我哋唔好再咁OUT啦,一旦小朋友患上流感,如可在黃金48小時內進行測試,第一時間得知結果後對症下藥,就會可以有助減少致命併發症出現,同時亦避免傳染其他人。


最後希望以上資訊,大家都係袋住先,唔需要派上用場!^.^ 有個溫暖又健康的家庭生活

 

 

*資料由天醫健康顧問提供*

*天醫健康顧問合作文*

 

(以上資料更新至文章當日)

 

 

Facebook專頁: 呀劍萬帥 kimfamilytravel

 

Blog網誌 : kimfamilytravel.blogspot.hk

 

 

arrow
arrow

    呀劍萬帥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()