最近頻頻有機會做飛車黨,各大商場都有小賽道俾小朋友一嘗做小車手心願!今次到數碼港The Arcade小車手嘉年華,除咗慶祝復活蛋有得玩掘蛋遊戲之外,仲有得參加小車手計時賽,而且仲有超多懷舊攤位遊戲同其他活動,玩足成日都玩唔哂!

 

 

 

去數碼港其實有好多方法,起初以為得鰂魚涌或者中環轉乘巴士兩個途徑,原來一Check之下發現屋企附近有架970可以直達(當然比較耐...) 但係其實如果到中環轉乘巴士計埋步行都係差不多時間。

 

一進入商場就先被這個由Wonderland設計的充氣賽道所吸引,真係想快D就可以落場玩!


 

一話影相兩個就自動識得行埋去搵番自己鍾意顏色嘅方程式賽車

 


因為較早前在網上預約的時間還未到,我哋就先玩玩旁邊的攤位遊戲,最傳統不過就一定係掉彩虹啦!

 


一如我所料,芊芊玩掉彩虹就好似倒錢落海咁,我一切期望就唯有放在哥哥身上,加油呀!

 


佢哋兩個分別掉中紅色(但係擲咗少少界),但職員哥哥超好人,照俾番份小小禮物佢哋

 


單純的佢哋兩個,以為自己好利害,啱啱開始玩就已經可以贏到獎品

 

 


為咗唔打擊你哋嘅信心,個秘密等你哋18歲先至話番俾你哋知啦...

 


芊芊繼續好有信心咁用豆袋掉公仔!

 


掉中哂3隻獅子公仔可以得8個印(指定數量印花可以換到Little Adventures不同大小的可愛動物毛公仔)

 


哥哥掉到脷都伸埋出嚟

 


見到冇下一張相就知道剛才的攤位遊戲落了空,再玩多一兩個攤位遊戲之後,要佢哋停一停回一回氣,如果唔係一下子就掉哂我所有遊戲點數


在商場外海景臺有個巨型充氣裝置,不過今日天氣太熱,加上佢哋兩個冇咩興趣(因為仲一直對攤位遊戲念念不忘),所以我哋就冇玩!

 


 

我哋行番去一樓的一個數碼互動遊戲專區,見裡面人少少咁,原來都有個小驚喜

 


這個專區需要5個遊戲點數,一入場就獲職員送我哋兩隻馬騮公仔!跟住見到一大個屏幕投射海底的影像,原來呢個叫「海底水族館」,小朋友將佢哋完成嘅畫作經掃描器一讀,自己的畫作就會即時進入畫面


 


哥哥呀芊都揀選自己鍾意嘅動物,填上靚靚顏色!唔同嘅海洋生物在畫面中會有不同的扭曲動作,真係幾似模似樣㗎!

 

 

 


呀妹先完成就去將畫作交俾職員哥哥去掃描!

 

 


見到啦!見到啦!呀芊畫個條蝴蝶魚入咗去海底啦

 


哥哥見呀妹條魚入咗去咁過癮,即刻加快速度完成埋自己隻螃蟹


 

哥哥搵緊自己隻蟹,唔知Scan完之後去咗邊度...

 


搵到啦,兩個分別搵到自己畫嘅魚同蟹,估唔到呢個小活動可以令佢哋咁開心!

 


隻蟹去到邊哥哥就一路跟住去到邊,不停叫我要同佢影相

 

 


另外門口有兩個觸碰式地板互動遊戲,不同的遊戲會出現在地上,兩個不停踩踩踩...超開心!就在這個互動專區不知不覺玩咗半個鐘!

 

 


然後我哋就離開商場上到去到4樓數碼廣場,途經天橋又有幾個攤位遊戲,佢哋條癮又返番嚟



先嚟個「足球過三關」,要踢入哂先可以拎到最多數量嘅蓋印

 


對芊芊嚟講就有D難,不過佢最後都可以踢入一球,YEAH!!!

 

 


咁多個攤位遊戲之中我認為最難玩的一個,就係呢個要用玩具魚竿將個玻璃樽釣起

 


呢個劍太居然可以喺限時之內釣得起個樽4次,贏咗10個印仔!

 


哥哥一直試都唔得,見到隔離媽咪咁勁,我都忍唔住要過去幫幫佢...但係實在太難啦,我最後都攪唔掂,哈哈~

 

 

再行過隔離攤位繼續玩,每局手上10個波,芊芊同哥哥都分別連拋入好幾個碗,旁觀朋友都睇到「嘩嘩聲!」

 

 

小朋友學嘢特別快,我哋冇理會佢點樣先可以掉得中,芊芊自己發現彈一下枱入碗係容易D,所以有陣時真係唔駛特別限制小朋友的創意

 


哥哥一樣咁利害! 剩係睇張相都見到有4個中咗


 

玩完又再玩,今次掉小圈落汽水樽!呀芊都一樣咁勁,掉仲一半贏到印仔

 

 


真係玩極都玩唔完嘅攤位遊戲,預備呢個遊戲都唔容易,因為如果有人飛鏢飛中整爆汽球,下一局又要重新吹過一堆汽球去Setup

 


所以我同哥哥講你不如唔好飛中咁多啦,如果唔係姐姐又要重新吹過一堆汽球好辛苦㗎!(進入遊戲狀態的佢當然冇理我啦)

 


嘩呀芊都一樣飛到,不過未夠力飛親落汽球都反彈番出嚟,哈哈~

 

 


玩完攤位遊戲我哋上到大草地平台,原來呢度又有好多嘢玩,點算呀!玩極都仲有嘅?

 

 

呢度都有一個小小朋友的彈床滑梯設施,唔知係咪兩個小朋友真的長大了,兩個今次嚟都對彈床毫無興趣!

 

 


彈床後面有個碰碰車遊戲區,大人細路都可以一齊玩!

 

 


仲有兩個小工作坊有姐姐教小朋友做復活節勞作

 


復活節梗係要玩吓掘蛋啦,每個小朋友先抽一個籘籃,內裡裝住一個英文生字,然後到大草地搵番所屬英文字母的七彩復活蛋

 

 

 


成地都係復活蛋好壯觀呀!

 

 

集齊英文字母復活蛋,又可以去換獎品啦!

 

 

 

旁邊有好幾個吹氣魚池,小朋友齊齊去拎番Set釣魚用具,真係咩都有得釣

 

 

 

兩個喺度比賽睇吓邊個釣得多

 

 

 

呢個哥哥成日都蝦呀妹,你大人三年梗係釣得快又多啦!

 


哥哥呢個四眼認真LOOK真係幾誘人,果然男人認真做某樣嘢嘅時侯係好吸引

 

 


好嘢!釣到成桶滿哂可以去換獎品啦...點知去到先知,原來無論你釣幾多都有獎品!不過當然無所謂啦,因為過程都好開心嘛

 

 


換獎品就係喺復活蛋池抽番隻復活蛋玩具,真係隻隻裡面都有唔同嘅小玩意!


 

最後我哋發現有個小遊戲唔知點解冇咩人玩,唔知係咪真係佢喺草地嘅另一邊,所以比較少人知道,我哋就行過去睇吓乜家伙

 


原來係人肉對對碰(個名我作嘅~) 最啱一家大細一齊玩,地下佈咗軟墊,小朋友抽起兩端就可以撞向對方

 

 


你哋平時一切恩怨今日就喺呢度了斷啦...我「啛」!

 


呀芊玩到瞓哂身!實行要撞低哥哥...

 


撞唔低哥哥,唯有去撞媽咪啦...(傻豬,媽咪仲難撞跌,因為...heee)

 


我就更加唔駛講啦,佢哋見撞落我度一D反應都冇,唯有番去同媽咪玩

 

 

 

 

 

 


呢個活動真係用嚟減肥都OK喎!玩完真係堅攰(我指佢哋...)

 


最後嚟番張大合照啦!留番個位俾我呀...

 


"YEAH!!!!"

 


玩咗咁耐仲未散...真係點解佢哋有咁多電!我哋落番去GT賽車計時賽場地

 

 

排咗一陣隊終於有得戴頭盔扮車神啦

 


嘩,真係成架一級方程式咁款,仲有個有型有款嘅頭盔喎

 


我哋先入場聽職員哥哥講解守則,戴上頭盔着齊裝備...

 


先影影相打打卡

 

 

 

 

 

 

上車啦!呀芊第3線,哥哥第但線,所有車手準備就緒,3...2...1 出發!!!

 

 

 


個氣氛好刺激咁,其實車速唔快仲好安全...每個職員哥哥跟住一個賽車手幫佢哋計時

 

 

芊芊中途要去維修站換過架車,我諗架車俾小朋友玩咗成朝都開始冇電喇(同我一樣)

 

 

 

真係估都估唔到,哥哥遲出發居然最快番到終點贏咗場比賽,不過佢都唔係全場總成績的第一,因為於當日有其他小朋友的時間比哥哥仲要快成分鐘

 


但係當然冇問題啦,哥哥呀芊有得玩電動車都已經好開心

 


最後妹妹終於埋站啦!包尾衝線...

 

 


玩咗成日,最後拎住吸滿印仔嘅場刊去換公仔啦

 

 

總結今次數碼港商場舉辦這個復活節活動,真係超好玩!電動賽車就不在話下,十隻手指都數唔哂的攤位遊戲,真係玩到佢哋兩個食完個Lunch都話要Encore! 

 

 

Photo by CANON 5D Mark IV, Len | EF 24-70mm f/2.8L USM

 

想跟我去體驗其他活動,快D報名親子團,同埋留意專頁公佈詳情啦!

 

 

呀劍評分: 10分

 

呀劍評語: 對好多無車朋友嚟講,聽到數碼港可能都會話好遠,唔想山長水遠去玩一個商場節日活動,但係其實要上嚟一D都唔難仲好快,而且今次活動真係好玩,亦係平民價錢!玩完仲可以喺度食埋嘢睇多場戲先番屋企都仲得!


數碼港商場x Wonderland-「GT小車手嘉年華」 簡介

打造全港首個「戶外兒童電動GT賽車競技場」 同場設獵蛋尋寶、創意數碼水族館、童樂碰碰車、奇趣保齡球、反斗充氣彈彈跳,超過10個經典攤位遊戲贏取豐富獎品歡渡開心假期


數碼港商場 x Wonderland「GT小車手嘉年華」 (已完結)

日期:2017年4月14日至2017年4月17日 (共4天) 

時間:上午 10 時至下午7時 

地點:數碼港商場L2全天候廣場及 數碼港2 座4樓數碼廣場 

票價:遊戲證$200 (包含15個遊戲點數) 

活動查詢:2376 4978 


🎈戶外兒童電動GT賽車競技場 

地點:數碼港商場L2海景臺 

節目內容:全港首個戶外兒童電動GT賽車活動,為小朋友帶來刺激及令人振奮的駕駛體驗。 遊戲適合身高90厘米至120厘米兒童參與,需預先登記,詳情請留意www.wonderland4kiz.com 


🎈獵蛋尋寶遊戲 地點:數碼港2座4樓數碼廣場 

所需遊戲點數:3個遊戲點數 

節目內容:在戶外草地上讓家長和小朋友於假日休閒的時光,體驗一下大自然的清新空氣,於廣闊的草地上奔跑的感覺!精心設計的「復活蛋」將分散藏於戶外草地各個地方,大家可根據所提供的指示展開尋蛋之旅。 


🎈數碼互動遊戲專區 

地點:數碼港商場1樓105號舖 

所需遊戲點數:5個遊戲點數 

節目內容:數碼互動遊戲專區設有兩個投射互動專區,分別為創意水族館及觸碰式地板互動遊戲,適合好動好靜的小朋友,激發他們天馬行空的創意。 


🎈童樂碰碰車 

地點:數碼港商場L2全天候廣場 

所需遊戲點數:4個遊戲點數 

節目內容:迷你版碰碰車為小朋友建立屬於他們的遊戲天地,讓小朋友感受到碰碰車的刺激,享受不一樣的駕駛之旅。 *身高90厘米或以下兒童需要家長陪同下才可參與遊戲。 


🎈奇趣保齡球 

地點:數碼港2座4樓數碼廣場 

所需遊戲點數:3個遊戲點數 

節目內容:為小朋友度身訂造了四條保齡球賽道,來個掃瓶全中的滋味,親身感受一下保齡球中的樂趣。 


🎈反斗充氣彈彈跳 

地點:數碼港2座4樓數碼廣場 

所需遊戲點數:4個遊戲點數 

節目內容:今次的嘉年華設有兩款反斗障礙彈彈屋的充氣遊戲,適合身高90厘米至140厘米小朋友參與。 


🎈經典攤位遊戲 

地點:數碼港商場L2全天候廣場及 數碼港2座4樓數碼廣場 

所需遊戲點數:2個遊戲點數 

節目內容:超過10個好玩經典攤位遊戲,還有可愛的Little Adventures得意動物公仔系列作遊戲禮物,讓大家帶回家。


(以上資料更新至文章當日)

 

 

Facebook專頁: 呀劍萬帥 kimfamilytravel

 

Blog網誌 : kimfamilytravel.blogspot.hk

arrow
arrow

    呀劍萬帥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()